Κέντρο βοήθειας
Συχνές ερωτήσεις:
- Πότε θα διεκπεραιωθεί η παραγγελία μου;
Επεξεργαζόμαστε παραγγελίες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραγγελίες συνήθως διεκπεραιώνονται εντός τριών εργάσιμων ημερών από την παραγγελία σας και αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Λάβετε υπόψη ότι δεν παραδίδουμε τα Σαββατοκύριακα.
- Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Αφού υποβάλετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε να περιμένετε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία. Κατά μέσο όρο, η παράδοση διαρκεί 8 έως 10 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την τοποθεσία σας.
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις επιστροφής;
Η πολιτική επιστροφών μας σάς επιτρέπει να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή χωρίς να δώσετε λόγο. Τα προϊόντα πρέπει να είναι σε αχρησιμοποίητη, άπλυτη και σε κατάσταση επαναπώλησης, με τις ετικέτες να παραμένουν προσαρτημένες. Δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια λαχειοφόρων αγορών ή εκπτώσεων και τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.
- Ποιο είναι το κόστος επιστροφής;
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και ποικίλλουν ανάλογα με τον μεταφορέα και τη χώρα από την οποία επιστρέφεται το δέμα. Δεδομένου ότι τα προϊόντα μας αποστέλλονται από αποθήκες στην Κίνα, εάν επιστραφούν, θα αποσταλούν και πίσω στην Κίνα. Επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξής μας για να ζητήσετε τη διεύθυνση επιστροφής.
- Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνει μια αλλαγή προϊόντος;
Εάν επιλέξετε να ανταλλάξετε ένα προϊόν κατά την καταχώριση της επιστροφής σας, θα ξεκινήσουμε την επεξεργασία της αμέσως για να διασφαλίσουμε μια γρήγορη επίλυση εντός λίγων ημερών.
- Τι πρέπει να κάνετε εάν το προϊόν ανταλλαγής δεν είναι πλέον διαθέσιμο;
Εάν το προϊόν που θέλετε να ανταλλάξετε δεν είναι διαθέσιμο, επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας και θα σας ενημερώσουμε για τη μελλοντική διαθεσιμότητα ή θα βρούμε μια εναλλακτική λύση.
- Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παραγγελίας μου για να καταχωρήσω μια επιστροφή;
Ο αριθμός παραγγελίας βρίσκεται στο email επιβεβαίωσης που λάβατε μετά την αγορά σας. Είναι ένας πενταψήφιος κωδικός. Εάν δυσκολευτείτε να τον βρείτε, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει.
- Τι πρέπει να κάνετε εάν παραλάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν δυστυχώς λάβετε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν, είμαστε εδώ για να το διορθώσουμε. Στείλτε ένα email στο soporte@anastasia-madrid.com με μια φωτογραφία του παραπόνου σας και η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να βρει μια λύση.
- Τι πρέπει να κάνω εάν θέλω να επιστρέψω την παραγγελία μου μετά την περίοδο επιστροφών;
Θυμηθείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας εντός 30 ημερών πριν από τη λήξη της περιόδου επιστροφής. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, επικοινωνήστε μαζί μας και θα διερευνήσουμε επιλογές όπως αντικατάσταση ή κουπόνι. Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
- Πόσος χρόνος χρειάζεται για την επεξεργασία μιας επιστροφής χρημάτων;
Προσπαθούμε να επεξεργαζόμαστε τις επιστροφές το συντομότερο δυνατό. Αφού παραλάβουμε την επιστροφή χρημάτων σας στην αποθήκη μας, επεξεργαζόμαστε την επιστροφή χρημάτων εντός 10 εργάσιμων ημερών. Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 3 ημέρες για να εμφανιστεί η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
- Η παραγγελία μου έφτασε ημιτελής. Τι μπορώ να κάνω;
Ορισμένες αποστολές αποστέλλονται σε ξεχωριστά δέματα λόγω περιορισμών βάρους. Για να διασφαλιστεί η ποιότητα των προϊόντων, τα είδη που παραγγείλατε ενδέχεται να προέρχονται από διαφορετικούς προμηθευτές. Εάν υποβάλετε μια παραγγελία με πολλά προϊόντα ταυτόχρονα, ενδέχεται να μην παραδοθούν όλα ταυτόχρονα. Μην ανησυχείτε, η παραγγελία σας είναι καθ' οδόν. Άλλα προϊόντα συνήθως φτάνουν εντός 1 έως 3 εργάσιμων ημερών.
Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.